In dem Forum berichte ich, wie es mir geht und was ich so mache :) Ihr könnt aber auch konkrete Wünsche äußern, was euch interessiert und ich werde versuchen zu antworten :)

adidas stan smith

in Meine Zeit in Omaruru 18.12.2019 05:58
von Eden House | 6 Beiträge

Zoek deze adidas Yeezy Boost 700 adidas stan smith V2 Geode in geselecteerde adidas-winkels en online zoals de KicksOnFire Shop het vandaag op voorraad heeft. Houd het altijd vergrendeld voor KicksOnFire voor het laatste sneakernieuws, releasedata en waarheen.

Het Pharrell x adidas NMD Hu Inspiration Pack verschijnt dit weekend in vier kleurstellingen en is geïnspireerd op de Oost-Afrikaanse cultuur. Als je het eerder wilt copiëren, heeft KicksOnFire je gedekt en aanbevolen is de Clear Sky-editie. Het gebreide bovenwerk van het silhouet is bedekt met de heldere tint met geborduurde Chinese tekst aan de bovenkant, terwijl het kenmerkende tribale ontwerp ook is toegevoegd aan de enkelkraag. Andere details zijn contrasterende gele veters, zwarte vetersluiting met bijpassende EVA-inzetstukken, gevolgd door een witte Boost-middenzool en gele rubberen buitenzool om het adidas voetbalschoenen helemaal af te maken.

Zoek vandaag nog naar de Pharrell x adidas NMD Hu Inspiration Clear Sky in de KicksOnFire Shop. Houd het altijd op slot voor KicksOnFire voor het laatste sneakernieuws, releasedata en waar. Juan Carrillo, Nieuws: (PASS) How Sway ?! adidas ultra boost Geen Yeezy-supporter, wat betekent dat hij me helemaal niet beïnvloedt. Ik pak liever een adidas Ultra Boost.

EIC Juan: (GOT 'EM) Uncaged en Color Boost zijn enkele van de meest interessante sneaker-hacks van de afgelopen jaren en het feit dat Adidas het legitimeerde door beide in één paar te doen, toont aan dat de drie strepen naar hun consumenten luisteren. Dat gezegd hebbende, heb ik nog steeds de voorkeur aan de OG-stijl met de kooi en ik wou dat de Color Boost adidas continental 80 beter was geïmplementeerd (dwz de hele zool was gekleurd, niet alleen het midden)

de eerste colorway van de Air Jordan 31 beschikbaar voor het grote publiek, het debuut van de adidas D Rose 7 en nog veel meer. Maar het ding waar de KoF-staf het meest naar uitkijkt, laat dit weekend niet eens vallen, maar zal midden volgende week landen. Ontdek wat het is in deze editie van Kopen, Pass, Wacht. EIC Juan: (WAIT) Met de "96-03", de acht sterren en een paar andere tekens, wil ik echt dat dit een adidas-trol is. Dat is het niet, maar het is leuk om dingen te willen. Over het algemeen is het weer een geweldige Nike Kobe 11, maar omdat het niet meteen uitverkocht is, kan ik wachten op een prijsdaling om op een later tijdstip de prijs te betalen.

Sinds de sneakercultuur mainstream is geworden, hebben we de adidas flux grote releases van het jaar meteen na de val van de vakantie Air Jordan 11 kunnen buigen. Er is een handvol belangrijke kicks gelanceerd na de jaarlijkse 11s in december, maar ze registreren zich niet op de schaal zoals de 11s omdat mensen opgebrand zijn en genieten van de vakantie. Dit jaar is een beetje anders, want er zijn nog drie zaterdagen te gaan na de Space Jam-gekte van afgelopen weekend en Nike en adidas laten nog steeds warmte zakken. Kijk wat er dit weekend aankomt en wat ons team over hen denkt in deze editie van Kopen, Pass, Wacht.

nach oben springen

Hallo! Ich freu mich sehr, dass so viele hierher gefunden haben :) Mein Forum ist aufgeteilt in Monate, genau wie die Bildergalerie. Für alle die mir etwas über Post schicken wollen, hier meine Adresse: Bettina Raible, Omaruru Children´s Haven, P.O.Box 665, Omaruru, Namibia
Besucher

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: OmarHopki
Forum Statistiken
Das Forum hat 670 Themen und 839 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen